پاورپوینت تحلیل استراتژیک شرکت جنرال موتورز در چارچوب مدیریت استراتژیک صنعتی

پاورپوینت تحلیل استراتژیک شرکت جنرال موتورز در چارچوب مدیریت استراتژیک صنعتی

پاورپوینت تحلیل استراتژیک شرکت جنرال موتورز در چارچوب مدیریت استراتژیک صنعتی در 52 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

مشخصات فایل

تعداد صفحات 52
حجم 1287 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی ppt
دسته بندی مدیریت

توضیحات کامل

پاورپوینت تحلیل استراتژیک شرکت جنرال موتورز در چارچوب مدیریت استراتژیک صنعتی در 52 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

 

فهرست مطالب

تاريخچه جنرال موتورز

مديرعامل جنرال موتورز

چشم انداز جنرال موتورز

ارزشها و فرهنگ سازمانی جنرال موتورز

بیانیه جنرال موتورز

ماموريت جنرال موتورز

رقيب سرسخت جنرال موتورز: تويوتا

حوزه فعالیت جنرال موتورز

شركتهاي تحت مالكيت مهم جنرال موتورز

منابع انسانی جنرال موتورز

فروش جنرال موتورزتحقيق و توسعه در شرکت جنرال موتورز

ساخت خودروهای با احساس !

خودروهای الکتریکی

فعالیت های محیط زیستی

خودروهای هیدروژنی

فروش خودروهاي كاركرده: استراتژي جديد شركت جنرال موتورز

اشتباهات استراتژيک

تاثير بحران بر سه بزرگ (فورد،كرايسلروجنرال موتورز)

دلایل ورشکستگی جنرال موتورز

 نماد صنعت امريكا از حركت ايستاد

ماتريس(IFE) internal factor evaluation

مدلCPM

 

قسمتی از متن

جنرال موتورز به مرور زمان با خريد شركتهاي متعدد و متنوع خودروساز و موتورساز پديد آمده است، حيات وي درگرو يكپارچگي اداره مجموعه از يك سو و مواجهه با رقباي جدي درعرصه خودروسازي ازسوي ديگر است كه بسيار انعطاف پذيرتر و چابكتر از پيش عمل مي كنند.

 اما ويژگي اين شركت آن است كه برخي از شركتهاي تشكيل دهنده اين مجموعه عظيم صنعتي، قدمتي فراتر از يك قرن دارند. در سال 1897، شركت خودروي اولدز كه قديمي‌ترين واحد جنرال موتورز محسوب مي شود با سرمايه 50 هزار دلار توسط رانسوم اولدز تاسيس شد.

سال بعد با ادغام اين شركت با كارخانه هاي موتور بنزيني اولدز، كارخانه هاي موتور اولدز تشكيل شد و اولين كارخانه مخصوص ساخت خودرو در آمريكا به راه افتاد .

سالهاي 1902و 1903 به ترتيب شركت خودروي كاديلاك در ديترويت توسط هنري ليلاند و شركت موتور بيوك توسط ديويد بيوك تاسيس شد. اين دو شركت بعدها به جنرال موتورز پيوستند.

سال بعد، بيلي دورانت كنترل شركت موتور بيوك را برعهده گرفت. اما نقطه عطف صنعت خودرو در سال 1908 پديد آمد كه تحت رهبري بيلي دورانت، شركت جنرال موتورز متشكل از شركت موتور بيوك تاسيس شد.

در 1967 در يك تغيير ساختاري، شركت به صورت گروههاي مجزاي خودروهاي سبك و كاميون، بدنه و مونتاژ، قطعات خودرو و بخش خارجي از آمريكا درآمد  

در 1983، جشن 75 سالگي شركت با 235 ميليون خودروي توليدي همراه شد.

 

توضیحات

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع ” تحلیل استراتژیک شرکت جنرال موتورز در چارچوب مدیریت استراتژیک صنعتی ” می باشد که در حجم 52 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند توسط دانشجویان رشته های مجموعه مدیریت به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود