ترجمه مقاله مشخص کردن تاثیر اجتماعی (نظریه‌ای بر رهبری اندیشه و سرایت اجتماعی در توزیع محصول جدید)

ترجمه مقاله مشخص کردن تاثیر اجتماعی (نظریه‌ای بر رهبری اندیشه و سرایت اجتماعی در توزیع محصول جدید)

ترجمه مقاله مشخص کردن تاثیر اجتماعی (نظریه‌ای بر رهبری اندیشه و سرایت اجتماعی در توزیع محصول جدید) در ۲۰ صفحه ورد قابل ویرایش فارسی با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی به پی دی اف

مشخصات فایل

تعداد صفحات 20
حجم 126 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی مقالات فارسی و انگلیسی

توضیحات کامل

ترجمه مقاله مشخص کردن تاثیر اجتماعی (نظریه‌ای بر رهبری اندیشه و سرایت اجتماعی در توزیع محصول جدید) در ۲۰ صفحه ورد قابل ویرایش فارسی با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی به پی دی اف

 

فهرست مطالب

مقدمه

تاثیر اجتماعی (مبنی بر علت) بهطور دقیق چیست؟

ویژگیهای محصول چطور بر تاثیر همتراز و سرایت تاثیر می‌گذارند؟

نقش استفاده مداوم در ایجاد سرایتهای بادوام چیست؟

توزیعهای ویژگیهای افراد در گرههای شبکه چطور بر سرایت تاثیر میگذارند؟

آیا نظام‌های روش‌های مدیریتی سرایت مکمل وجود دارند؟

نتیجه گیری

 

بخشی از متن

Identifying Social Influence: A Comment on Opinion Leadership and Social Contagion in New Product Diffusion

مشخص کردن تاثیر اجتماعی: نظریه‌ای بر رهبری اندیشه و سرایت اجتماعی در توزیع محصول جدید

Introduction

Iyengar, Van den Bulte, and Valente (2011) (hereafter referred to as IVV) make deep nuanced contributions to our understanding of how opinion leadership and social contagion affect the adoption and diffusion of new products. Their work moves us forward not only by answering several fundamental questions at the heart of diffusion research but also by highlighting important open questions that should form the basis of future inquiry. In this comment, I extend insights gleaned from their empirical analysis to suggest how they may lead to an even more comprehensive understanding of peer influence and social contagion. Their work and the work that lies ahead are not only critical to marketing science and practice but also more broadly to a host of disciplines as diverse as epidemiology, innovation management, organizational performance, development economics, and public health. In what follows, I sketch five broad questions suggested by IVV’s findings that could, if appropriately addressed, dramatically improve how we conceptualize and manage social contagions in a variety of domains.

مقدمه

اینگار، فان دن بولت، و والنت (2011) (از این به بعد به عنوان IVV به آنها اشاره می‌شود)همکاری‌های دقیق عمیقی با درک ما از چگونگی رهبری اندیشه و اینکه سرایت اندیشه چطور بر تطابق و توزیع محصولات جدید تاثیر می‌گذارد، انجام دادند. کار آنها نه فقط با جواب دادن به سوالات اساسی مختلف در قلب تحقیق توزیع ما را به جلو می‌راند، بلکه با برجسته ساختن اهمیت سوالات باز که باید پایه‌های تحقیق بعدی را شکل دهند نیز به جلو حرکت می‌کند. در این نظریه، بنده اندیشه‌های جمع‌آری شده از تجزیه تحلیل‌های تجربی ، به منظور مطرح ساختن اینکه چطور ممکن است که آنها به یک درک حتی کامل‌تر از تاثیر هم مرتبه‌ها و سرایت اجتماعی برسند را گسترش دادم. کار آنها و کاری که پیشرفته‌تر است نه فقط برای علوم و تکنیک بازازیابی مهم است بلکه، برای گروهی از رشته‌ها به همان اندازه اپیدمولوژی (علم واگیر)، مدیریت نوآوری، عملکرد سازمانی، اقتصاد‌های پیشرفته، و سلامت عمومی به‌طور گسترده‌تری، متنوع است. در ادامه، بنده پنج سوال گسترده مطرح شده توسط یافته های IVV را طرح می کنم، که اگر درست گفته باشم، می‌تواند نحوه تصور و مدیریت سرایت‌های اجتماعی ما را در زمینه‌های مختلف به شدت افزایش دهد.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود